skit och pannkaka!

Bantningen gav jag upp... Antar att jag får göra som dom flesta andra. Viktväktarna och gymet. Jag behöver förändra min livsstil har jag insett!!!  Förhoppningsvis får jag med gubben på det! Drabbades av panik igår när jag såg biggest loser... Ja det säger bara poff så är man där. Man vet ju hur snabbt man fått på sig dom första kilorna..



Pontus använder mössan som hjälm.

Igår skällde han på mig för att jag hade tänt lampan han fick av sin farmor. Haha han lät så gullig fasten han var arg. Han säger så underliga saker numera. Man blir lite förvånad.

Idag ska det tydligen komma storm och det är skitväder ute så jag tänker inte tvinga ut barnen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0