recept

Om ni kollar på inlägget nedanför detta så har jag lagt ut receptet på brytbrödet jag och Pontan gjorde..
Gabriella somnade gott i gungan.

Men mamma inte pussa mig på kort ;).

Grabbarna lagar mat. Pontan tar alltid fram stolen med så den har man dundrat in i några gånger med tårna....

hårdrocks Pontan... Förstår inte att det är så kul att räcka ut tungan..

kärlek


Jag och gubben ligger och kolla på sveriges mästerkok på kvällarna. Så jävla roligt. Så kommer dom dit med hopp och drömmar. Så får dom elak kommentarert om hur skit deras mat smakade hahaha Vi ligger och *asg*. Elakt men roligt. Det är ungifär som intagningen på Idol. Programmets bästa avsnitt är ju ibörjan när dom ska välja ut... Forstättning ikväll :).

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0