Mitt nya liv!

På onsdag börjar jag mitt nya liv! kl 09.30 är det inskrivnig på viktväktarna och jag har pratat med dom och jag får ta med Gabriella. Pontan är ju på dagis då.
Efter första mötet med dom ska jag till huset "nästan brevid" friskis och svettis för mitt första pass på gym efter flera år! Har pratat med dom med så Gabriella får följa med även dit.  Så på tis och ons åker Gabriella med sen blir det träning på kvällstid med lite olika pass. Ska iaf försöka få in 3-4 träningsdagar i veckan... Får ju inte börja med förmånga för då är det stor risk att jag tröttnar och dit ska vi inte denna gången!  

Jag hoppas verkligen detta är en livstil som passar mig.
för 2013 ska jag vara snyggast på stranden! Långsiktiga mål är bra!

Så nu ska jag vräka i mig massa fet mat, bullar och annat gott fram tills onsdag!

Sonen har varit lite konstig? Matstrejkar och låg i sängen hela dagen igår. Jag var inne och sa till han att han skulle upp och leka med sina saker, jag hotade med att stänga av tv. Jag gjorde det med, men då kom jag på herre jösses han har ju inte ätit nåt idag?
Så jag får i han en smörgås och lite vatten. Sen kommer lunchen. Han total vägrade. Jag vet hur det blir när han inte äter. Då kommer han efter 10 min och vill ha nåt iaf. Så jag trycker i han lite stekpotatis. (inte mycket)... Sen på kvällen får jag i han en liten smörgås. Nu har han helt vägrat frukost. Jag gjorde tom. gröt med en klick smör i men inte en endaste sked? Jag tog tempen som inte visade nåt? Frågade om han hade ont någon stans, men icke. Aja bara och vänta tills han vill äta igen...
Detta är ovanlig för han är som sin mamma och säger aldrig nej till ett mål mat *asg*.

Kram Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0