God morgon

Det börjar bli riktigt tråkigt att bara sitta hemma... Inatt började Pontus hosta. Kan det vara så att han har halsont kanske? Därför han inte äter? Jag ska göra hans favvorit idag! Pannkakor och glass ;-). Det som är så konstigt är att alla vi andra klarat oss från magsjukan? Den brukar ju alltid alla åka på om en i familjen fått det?
Så idag blir det åter igen en dag hemma. Jag hoppas han blir bättre annars blir det ingen inskrivning på viktväktarna imon och jag får vänta 1 vecka till :-(.
Gabriella har skämt bort mig 3 nätter i rad! Hon somnar vid 7 och vaknar 05.00. Men jag vaknar var och varannan timma endå. Skönt att slippa gå upp endå.
Nu ska jag vänta på att TV4 ska diskutera med en läkare myter om feber! Alltid kul att lära sig något nytt!
Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0