Familjen sjuk!

Jag fick igår svar på vad det var för fel på Pontus! Jag tvingade han sitta med mig i vardagsrummet och måla och bygga pussel! Men han satt bara och tittade?? Jag frågade flera gånger har du ont någon stans?? Nej sa han. Och han fick sina pigga ryck imellanåt. Tillslut somnade både Pontus och Gabriella på soffan så jag passade på att hoppa in i duschen. När jag kommer ut hör jag Pontus harkla sig i soffan. Och så ropar han mamma så jag springer in. Ja hel soffan var full med spya. Sen fortsatte det! Så jag fick städa hela huset, tvättat alla lakan, spritat ner handtag, lysknappar och toaletten. Bara hoppas att det inte kommer till oss andra!

Gabriella har fått ögoninflamation i båda ögonen så hon är inte så pigg hon häller.
Och gubben har fått en spricka i ena revbenet!
Bara jag som fortfarande är frisk ;). Peppar peppar.....
Pontus har inte spytt nåt idag och verkar pigg. Han har pusslat på morgonen och så har han fått i sig lite gröt!
Vi kan ju bara hoppas på att det var allt för denna gången ;-).
Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0