Bantningen är påbörjad!

Igår var vi och hämtade hem Pontus från farmor. Gick bra. Han brukar inte vilja följa med hem därifrån. Han började när vi kom och sa att han inte skulle följa med. Men det gick bra ;) Bus hos farmor.

Vackra...

 

Har påbörjat min bantning idag.. döden.. Får se hur många dagar jag orkar denna gången.. Positivt tänkande. Ska försöka hålla hummöret på så glatt  jag bara kan för familjen :-) 
Så kommer det mycket negativa inlägg framöver så är det bara jag som tar ut min aggrisivitet ;).

Jag och Pontus ska även baka idag. Men det blir lite bröd och bullar till frysen ;).  Imon ska han tillbaka till dagiset och jag och Bella ska ut på lite ärenden.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0