Bakat

Igår bakade jag och Pontus lite. Blev silviakaka!

tredje året som bloggen finns nu. Kollade på lite gammalt och fann detta:


Så liten han var Pontus..


Kollade runt på lite gammla klipp igår. Helt allvarligt. Det är nog bara dansband som sjunger bra live! Dom gör det hela tiden och det låter precis som på cd! Kolla in detta gammla klippet. Så snygga dom är!



Ja då blir man 25 iår... Och det betyder att man är närmare 30 är 20.... gisses vad åren går. När jag satt och kollade tillbaka på bloggen så insåg jag hur mycket jag gått upp i vikt... på måndag slutar jag äta! Nu får det vara nog... endas drinkar hedanefter. Tycker dock synd om familjen som kommer få en lättirriterad mamma men det får dom stå ut med ;-). Måste ju komma i bikinin till sommaren. helst ska den sitta löst så jag får köpa en ny.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0