Träningsvärk!

Som väntat hade jag fruktansvärt ont i min kropp igår. Men det var underbart att veta att det var pga. träningen! Gabriella har gjort rekord på att sova! Matade henne vid 20.00 igår och så vaknade hon 01.30. Sen somnade hon om för att vakna vid 06.00. Nu ligger hon fortfarande och sover. Jag och Pontus väntar på att hon ska vakna så vi kan åka och handla lördagsmys :).

Har fått hem brev från kyrkan. Måste ju ha dop för Gabriella. Vet inte hur vi ska planera in det än. Mitt i Julruschen!

Incheckningar på facebook:
Positivt eller negativt? För min del Givetvis positivt. Hur dåligt mår man inte när man ser alla inchekningar på gymen dagligen. Det är ju skit bra. Snacka om att det peppar andra. Var längesen jag kände mig så motiverad! Så tack alla ni rediga som får oss lata att må ännu lite sämre!


Ha en trevlig helg.
Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0