torsdag

Det första spinningpasset på 1 år.
Jag parkerar Gabriella snyggt brevid cyklen. Hon ligger och sover så sött. Och hoppar upp på hojen och börjar rampa för glatta muggar! Svätten börjar rinna på en gång, törsten kommer snabbare än väntat och jag känner mig så fruktansvärt otrännad så det är pinsamt! Jag tittar in och speglen och ser min svettiga runda kropp och tänker: Vad har du gjort med den? Sen sneglar jag ner på Gabriella som fortfarande sover och tänker: Det var fan värt dom extra kilorna och trampar som aldrig förr. Det värsta är när passet är över och jag ska gå av så fortsätter benen att trampa ett tag, sen ska jag ställa mig upp och jag känner hur röven fastnat på saden och vill inte gå av.... När jag väl lyckat ta mig av cyklen känner jag hur benen bara darrar, detta var värre än väntat! Tar en iskall dusch och känner mig stolt som tog mig igenom det. (benen är fortfarande darriga) Men nu ska jag bara klara av att hämta sonen. Det gick givetvis bra :).
Ska bli kul och se om jag kommer upp ur sängen imorgon? 

Så såg dagen ut:

  1. Sonen på dagis- check
  2. Diskmaskinen urplockad- check
  3. Tvättat- check
  4. spinningpass- check
  5. ammat- check
  6. förberätt maten- check
  7. hämtat sonen- check


Så vad ska man göra nu då? Känner mig riktigt präktig idag! Har massor av tid över :)

Igår var jag och mamma ute i skogen. Fann som vanligt en massa svamp. Mammas stora problem: Vad ska jag göra av den? Hehe. Tror det gick bra för gubben som hade båda barnen själv för första gången. Gabriella hade bara sovit en liten stund.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0