Föräldrarmöte

Idag är Pontus på dagis. Var hur pinsamt som helst när jag lämnade han.... Öppnar dörren och ser anslagstavlan där det står stort och tydligt: Glöm inte föräldrarmötet 26/9 kl.18.00....  VAd tror ni jag och gubben lyckats göra?. Givetvis... Men det blev nog så för han är ju bara där på tis-tors sen har vi långhelg och helt lyckats förtränga det. Hoppas att dom mailar ut informationen med. Det brukar dom göra. 
 
Jag och Gabriella har varit på BVC och handlat. Viktökningen på henne var endast 120gram, men det är inget att oroa sig över. Hon gick upp så mycket i början att det nu börjar stabilisera sig ;).

♥♥♥54 cm, 4520 gram KÄRLEK och imon 4 veckor♥♥♥


Jag är fortfarande snörig, men mycket bättre. Hoppas det försvinner tills på torsdag så kanske man kan ta en promenad med Malin.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0