Sjukling

Pontan är sjuk. Igår låg han hela dagen i sängen. Han drack 2 st vällingflaskor, tyvärr spyddde han upp dom. Fick gå upp vid 12 på natten och ta hand om han. Stackarn. Så han blir sängliggandes idag med.

Idag ska vi gjuta plattan (tror jag det heter). Eller vi och vi det blir nog mer gubbarna hehe. Jag får glatt så brevid och ta lite kort ;).

Jag måste komma igång med träningen. Så jag tog upp med gubben att en crosstrainer skulle inte vara fel. Han började bara skratta och fråga om den också skulle stå och damma. Så jag antar att det inte blir nåt med det. Får skaffa mig ett gymkort istället.

Nu blir det att tvätta spylakan och sprita av huset!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0