Skogen

Igår var jag och barnen hos mamma och hälsade på. Gubben var på travet. Så vi bestämde oss för att ta en sväng i skogen. Och allt går om man bara vill!

När vagnen inte kom längre så blev det att gå till fots.

I sommras lyckades jag och mamma hitta ett ställe med små trattkantareller. Nu är det som en äng av dom. Så det enda vi behöver göra är att gå dit med påsar och fylla på!  
Synd bara att varken jag eller Gubben äter dom.
Här är resultatet:

Efter det kollade vi hästarn hos mamma. Lyckades få 7 rätt! Inte alla som lyckas med det. Tyvärr var utdelningen kass men det var fortfarande roligt :).
Snacka om att Pontus somnar på så konstiga sätt.

Gabriella har lyckats använda napp för första gången. Men den är ännu lite för stor.

Idag ska jag greja lite här hemma, sen ikväll blir det bingolotto :).

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0