Sportdagen.

Igår hade vi en riktig "hemmadag". Fasten vi var och handlade en snabbis. Pojkarna var ute och spelade fotboll på dagen och efter maten blev det hocky/bandy inomhus.  Kul att Pontus visar ett intresse. Hoppas det håller i sig bara tills han blir lite större. När Pontus sov middag tog jag och gubben oss ett biljardspel. Man glömmer av att man har det när det står på övervåningen.Det enda som vi inte gjorde var spela flipper. 
Så det blev en sportdag skulle man kunna säga ;).

Det gav vinst på bingolotto för första gången. Blev en ny bingolott och 2 sverigelotter. Det var på tiden!

Jag satt och jämförde kort på Pontus och Gabriella när dom är små. Dom är så lika.


Idag behöver jag städa hemma.... Nu ligger båda barnen och sover och jag har inte hjärta att dra igång dammsugan så jag får vänta lite.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0