Fredag

Solen skiner och fåglarna kvittrar. Ser ut att bli en kanon dag.
Endast jag och barnen hemma idag. Andreas är på begravning †
Så det blir att klä på oss och gå ut en sväng.
Det har tydligen varit kallt inatt. Det har dock inte jag märkt av. sovit som en stock. Igår hade jag min första "skrikiga" kväll. Hon höll på från klockan 15.30 till ca 21.00. Jag tror hon hade lite ont i magen. Hon låg och "knorrade". Måste varit något jag ätit. Men efter många om och men och mycket mat och rapar så somnade hon och sov till klockan 01.30. Sen fortsatte det som vanligt. Var 4 timma ungifär.

En nybaddad kille som inte vill gosa med sin mamma!


Pontan kom in i sovrummet imorse. Han ställde sig brevid mig och frågade: Har du sovit gott mamma ♥. Han har blivit så stort :).

Har fått hem alla min foton nu. Dom blev kanon! Nu ska jag och gubben komma överns om hur dom ska hänga bara.

Trevlig helg!
Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0