MVC, BVC

MVC- gick bra. Väger nu lika mycket som när jag blev gravid. Så alla Gabriella kilon är borta. Behöver dock tränna och gå ner i vikt för det. Vi gick igenom förlossningen m.m. Och jag fick höra det igen- Du har en kropp som är gjord för att föda barn. Graviditeten går bra, du  har haft bra värden hela tiden och förlossningen går fort. Gött det är att få skryta om sig själv lite *L*.
Träffade även på brosan och hans tjej där. Nu har dom inte långt kvar.

BVC- gick vi till efter mvc. Allt såg bra ut. Hon växer som hon ska. Man ser nu hur stor hon har blivit. Det var en massa mammor där som antagligen precis hade fött. Gisses vad små dom var jämfört med Gabriella. 1,5 månad.



När jag hämtad Pontus igår gick det utan en massa bråk. Viggo var inte på dagiset så då ville han följa med hem. Ska göra en schema förändring. Han hinner ju precis börja leka innan jag hämtar han. Så nu ska jag ansöka om 2 dagar iställer för 3 och så blir det näsat hel dagar. Då kommer jag inte och stör mitt i leken.

Idag ska jag och syrran iväg och fika på stan. Det är hennes födelsedag. Så det firar vi med ett gammalt pinsamt foto ;)
GRATTIS SYRRAN 28 ÅR!


Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0