träning

Nu har jag cyklat i 2 veckor. Är så trött på den att jag snart spyr!! Viktminskningen är: 2,2 kg som jag gick ner den första veckan.  Jag har alltså stått stilla i 1 vecka. Jag är fruktansvärt missnöjd och kastar snart ut hojen!!!! Visst, jag har fått mer ork och känner mig piggare, men endå... Så tråkigt...

Vi har ingen sandlåda eller lekplats nära. Så då tar man vad man har. Jag och Pontus tog med spade och hink och gick till "grannens" sandhög. Pontus var lika glad för det.

Gabriella var vaken nästan hela dagen igår. Vet inte vad det var med henne? Undra om jag hade ätit nåt konstigt?
Men hon satt glatt och tittade på.


När gubben kom hem så satte familjen igång med att städa ur bilarna och tvättade dom. Så imorse var det riktigt trevligt att sätta sig i bilen.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0