Uppfinning

Gabriella har fått en favvo sida. Hur mycket jag än vrider på huvudet så vrider hon tillbaka.
Sötnosen.

Dagens argbigga: Hur tänkte dom?
Dom gör stora och bra familjeparkeringar precis utanför mataffären. Jätte bra när man har barn som slänger upp dörrarna och så behöver man inte gå så långt. Men var har dom parkerat vagnarna? Jo, i mitten av den stora parkeringsplatsen. Inte ens i närheten av familjeparkeringen.
Så du har två altenativ:
1. konka med dig båda barnen till vagnarna
2. låt dom sitta kvar och se hur folk stirra för du lämnar barnen ensama i bilen.

Sen kommer då nästa problem:
Dom har gjort jätte fina stora vagnar för dom lite sörre hushållen. Men titta hur min vagn ser ut:

Var ska jag lägga maten? Jag vet att det finns vagnar där man kan lägga bebisen, men vem vill göra det med alla baciller som finns? Så nu har jag kommit på det. Sätt en skena eller en "hylla" på vagnen där man kan sätta upp barnstolen! Det sägs att finner man ett problem så vet man lösningen på problemet med ;). Åå nej det är inte ett alternativ att låta Pontus gå lös i affären! Jag har provat ett par gånger.

Nu ska jag och hämta Pontus på dagis.

Kram Cissi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0