panik

igår fick jag en städattack! Började städa så jag plockade undan och Pontus städade sitt rum. Jag drar fram dammsugan och av någon anledning sneglar jag upp mott trappan. Vad fick jag se?? Damm i taket vid trappan. Då var det kört. Jag drog ut spisen, micron, kylen. Jag städade tillochmed med tandborsten, och ni som känner mig vet hur ILLA det är när tandborsten åker fram! Varenda skåpslucka, eluttag och lampknapp tog jag. Jag har inte skitet hemma men det räckte med att jag såg detta damm så utlöstes en städknapp. hehehe. Ändå när jag vaknade i morse så har man saker som man kan fylla dagen med. När man har hus så tar det aldrig slut...
Snacka om syskonkärlek. Sovit gott frågar Pontan Bella ;)

Vi hade redan varit uppe och gjort godmorgon, men hon fick ligga där när jag bäddade sängen. Så pyjamasen hade redan åkt av.
Bella låg och pratade med sig själv. Givetvis när jag drog fram kameran så slutade hon. Fick med lite iaf.


Syskonkärlek! Pontus säger att jag har två bebisar.

Förra veckan sket sig träningen totalt! Tränade endast 2 gånger. Åt både Pizza och mc donalds....
Och det satte sina spår. Nu drar jag igång igen. Ny vecka med nya förhoppningar.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0