Kalas

Igår var vi på kalas hos syrran.


På detta fotot sitter alla med en telefon. Skrämmande!! Mia har dock gömt sin i knät, Robban talar i telefonen och resten ser ni.. Jag är den enda som fortfarande lever kvar i det gammla.. Är lite trögare att förändra ;)

Förr i tiden var det pinsamt om man glömt sätta telefonen på ljudlöst och det ringde mitt upp i allt. Då ursäktade man sig. Så nästa år kanske alla sitter med varsin data i knät? Vart är vi påväg?

På dagen var jag, Gabriella, Mia och Rasmus i  kungsmässan och fikade och "shoppade" lite. Slarvig som jag är hade  jag inte fått i mig någon frukost och föll pladask för paninin!! aja baja Cissi!!! Och inte har jag tränat på 3 dagar...

NU har gubben lagat cyklen och jag kunde trampa vidare imorse.
Jag och Gabriella åkte till Kungsmässan idag igen för att handla i ICA Kvantum som ligger där. Jisses vilken fräsch affär. Jag gick där och bara drömmde mig bort bland hyllorna!! tyvärr lite för mycket då jag fick med både choklad och bullar i vagnen. Köpe även färsk majsbröd.... Fy vad jag har fuskat med maten idag.

Ska och hämta sonen strax.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0