första leendet.

Igår kom det första goa leendet :). Givetvis var mamma där med kamerna.


Var ute i det fina vädret igår med.

När vi skulle hämta posten tog Pontus med sig Elin och så gick dom så sött och höll varandra i handen.

Jag fick som vanligt problem med att få hem Pontus. När han väl börjat leka med grannbarnen så vill han inte gå hem. Vi får dra hem han varje gång...
godmorgon

Äggets dag idag, så jag och Pontus åt en riktig äggfrukost! Det är kallt ute så vi hoppas på lite mildare väder framåt eftermiddagen så vi kan gå ut och leka lite. Kanske tillochmed blir en promenad. Jag har inte riktigt vågat gå promenad här än, jag har inga reflexer på vagnen. Har helt glömt av att införskaffa det.

Imon är det dop för Melissa. Ska bli skönt att komma till kyrkan! Var ett tag sen ;).

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0