Förbannad!

Vad är det för jävla flöjtar bakom kamrorna när barnen ska skolfotograferas?? Blir så arg....*morrrr* Förra året var första året som Pontus tog foton. Kan förstå att han var blyg och tillbakadragen. Inte ett enda foto var när han log?? Men jag lät det vara. Nu detta året när jag loggar in och ska titta på korten är det 3 st foton. Två av dom har han tungan ute på som en hund och det tredje har han handen i munnen. Allvarligt talat? Jag blev så arg att jag skrev ett långt klagobrev!!! Jag blev ju lik förbaskat tvungen att beställa. Jag vill inte missa ett år av skolfoto på han.

För övrigt så har jag och Gabriella varit på en trevlig fika hemma hos Malin och Melissa idag medans Pontus var på dagis. Det är kanelbullens dag så Mailn hade köpt STORA kanellbullar ;). Hade jag helt missat.

Nu blir det kvällsmys med barnen innan dom ska sova.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0