Vilken dag.

Gjorde inget annat än att flänga runt igår fram och tillbaka. Pontus skulle till dagis, jag behövde handla, skulle till MVC och besikta bilen.

MVC- gick inte alls. Så jag fick en ny tid nästa vecka. Besiktningen gick alldeles utmärkt! Så skönt. Och handlat fick jag gjort med :). Var och handlade nytt städmatrial till hemmet. Jag var hellt säker på att jag hade en skruvad svabb och inte klick! Men givetvis när jag kommer hem så är det en klick.... Blir så trött på mig själv ibland... Får lösa det idag så jag kan städa lite här hemma.


Nu kommer gnäll Cissi:
Såg Kalla FAkta igår. Sonen tillhör ju en av dom som fick åka till akuten och sy. Tycker fruktansvärt synd om pappan som blev av med sin son. Vilken jävla förskolelärare!!! och rektorn ska vi inte prata om!!! Blev så arg igår när jag såg det! Visst man kan inte förebygga allt, men att lämna barnen ENSAMA? Det är väl något man som förälder förlitarsig på att dom inte ska göra? Är det inte därför vi har barnen på dagis?
Dom drar ner på pedagogerna och antalet skador på barnen ökar. Och dom förstår inte varför? Allvarligt? Säger inte det sig själv?

Sen så tycker inte jag det är passande med fröknar som går i kjol och urringat! Ni ska för guds skull ligga på golvet och leka med våra barn! Ge pedagogerna arbetskläder! Såg detta ett flertal gånger under sommaren.

Jag är nöjd med dagiset Pontus går på. Personalen är underbara. Att Pontus fick sy var för att Pontan var för vild och sprang in i bordet ;). 
Har gnällt klart nu ;).

Nu blir det städ, bakning och lek med barnen. Imon kommer Molly och leker med Pontus.

Kram Cissi
©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0