Vad händer?

Igår hällde jag juice i kaffet. Sen åkte jag och lämnade Pontan på dagiset och tog svängen om affären samtidigt. När jag sen kommer hem och börjar plocka undan i sonens rum får jag syn på hans smörgås från frukosten??? NEJ!!! JAg har skickat iväg sonen till dagiset utan att se efter att han ätit upp. klockan var då över 11 så lunch hade dom redan haft på dagiset, så jag kunde inte ringa dit och be dom ge han någon macka eller nåt? Aja, gubben kommer hem och jag berättar om min fruktansvärda morgon. Han skrattar och säger: Jag gav Pontan smörgås innan jag åkte. Vilken lättnad....

Denna dagen började inte så mycket bättre. Tänker inte ens berätta det för det är så fruktansvärt PINSAMT!!! Var dock inget som rörde barnen ;).

Idag är sista dagen som pantan är två. Imon är han en stor kille :-).
Hjälper mamma med frukosten. stekt potatis och ägg!

Hon är så rolig Bella bus. Ligger hon och pratar lite för sig själv, sen blir hon trött och bara slocknar.


förberädde maten igår för idag. HÖR OCH HÄPNA: LAX! Ni som känner mig vet att fisk är absolut ingen favorit. Fiskpinnar max. Men så hittade jag ett recept med vitt vin och lite annat. Så jag la fisken i marinaden igår och idag åker den in i ugnen. Om det blir nåt bra av dehär får vi se.

Blir lite bakning på schemat idag. Sockerkaka till tårtbottnen, kanelbullar och eventuellt kakor. Vi får se.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0