Gårdagen var kaos!

Först upp med barnen och köra mor och far till tåget. Sen Pontan till Dagis, därefter till syrrans salong för att göra håret. Sen apoteket för att sedan ta mig till MVC. När jag kom hem blev det laga middag och *pust* äntligen sätta mig ner....Haha trodde jag ja! Bakade lite muffins och sen lägga barnen. Pontus ville dock inte gå och lägga sig. Så han gjorde precis som sin pappa. Spände upp musklerna ;)

Ser ni att jag lyckades få ett kort där gubben ligger i soffan med mysbyxor. Utan att jag har tvingat han att ligga där. Det är inte ofta!

Tack syrran. NU kan jag äntligen dra handen genom håret utan att fastna... Ja så illa var det! Gött att få bli ompysslad lite ;) Snygg blev jag med!

Idag ska Pontan iväg till dagiset igen. Jag ska förbi jobbet och låna utskrivaren. Måste ta ut biljetterna till Ladys night som är nu i helgen *L*. Ska bli skit kul..

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0