lite blandat

Det blev inget bloggande igår. Jag slappade till mig. Var iaf på kalas i onsdas för Rasmus och David.
Kolla in söt ungen. Jag vill bara pilla lite ;)

Efter denna veckans gap, skrik ,slag och riv i brösten har jag insett att min bröstmjölk inte räker till! Hon har blivit som hysterisk och jag jag fått ge henne ersättning och hon har då somnat på en gång! Så nu blir det till att variera.

Vi var ju lediga igår så Pontan fick själv välja kläder. Här är resultatet:


Jobbarbyxerna givetvis! Inga stumpor, stor favoriten svampbob på linnet, matchat med en grå slips! YES! Vilken stil ikon hehe.

Jag kan göra dig stolt mor! Blommorna lever än!

Var hemma hos gubbens mormor idag jag och barnen. Vi hämtade dop klänningen som Monica har graverat in namn och dopdatum på. Blev kanon!

Ikväll blir det räkor, kärlek och mys till en film!

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0