Tusen tack alla kollegor.

Stog och lagade mat igår när det knackade på dörren? Var runt fem tiden. Blev lite fundersam på vem det var som kom för gubben knackar ju inte när han kommer hem. Så jag öppnade dörren och där står en kvinna som säger: Blommor till Cecilia Herkules. Jag blev alldeles paff? Vem har skickat blommor till mig? 
Så jag öppnar och läser på kortet att det är från mina underbara kollegor.
Tusen tack!



Såhär grann var min son igår.

Ja kul hade vi iaf. Tur att dom gör pennorna så det blir lätt att få bort.
Jag pratade även med prästen igår så nu är dopet bokat och klart! Nu är det bara alla förberedelser som ska göras. Tur att man har en mamma som tvingas hjälpa till ;).

Idag ska jag iväg med Pontus till dagis, sen ska jag till MVC och efter det handla.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0