sjukling

Hade en fruktansvärt jobbig natt i sön-mån. Hade sån huvudvärk och rethosta. varje gång jag hostade kändes det som om att ögona skulle ploppa ur... Inte en enda tablett hade jag hemma häller. Men det var bara till att paddla sig ur sängen. Pontus skulle till tandläkaren.
Gick hur bra som hälst. Han satt i mitt knä och åkte upp och ner i tandläkarstolen. Han gapade stort så hon såg bra. Vilken underbar tandläkare... Gabriella satt på golvet i barnstolen och skrek. Så tandläkaren satt och gungade henne med foten samtidigt som hon undersökte Pontus. Så när vi gick hade Gabriella somnat om igen ;). Inga hål och det såg jätte bra ut *phu*. vilken tur. 1 1/2 år kvar tills nästa gång.

Pontus ska ju göra allt själv nu mera. Men det är inte alltid som det blir jätte bra!
 
Tur att tandäkaren inte ser detta!

Idag är första dagen på länge som inte har några planer... Jag behöver inte ens gå utanför dörren ;). Kanske gör det för Pontus och Bellas skull om det blir roligare väder.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0