Pontus 3 år

Igår fyllde våran älskade Pontus 3 år. Vi tänkte att vi skulle varta uppe tidigt, typ halv 6 så vi kunde sjunga för han. Men inte... Klockan 05.00 vaknade Pontus och ville kolla barntv i vårat rum...
Men han blev lika förvånad endå när vi kom och sjöng för han.
Han fick en bilbarna och här visar han stolt upp sina bilar: Mamma ta kort på dom ;)

Så igår lekete vi med bilar, Vi sparkade lite boll


Han fick även bestämma mat och då blev det Mc Donalds. 

På kvällen sitter vi och glor lite tv, så frågar jag Pontus: Men vi har ju inte ätit någon tårta än (förutom på morgonen) Vill du ha det? :-Nej jag vill ha apelsin. Det har han inte fått från mig...

Imon blir det kalas så idag blir det till att förbereda. Gubben ska på Flipper sm så det blir bara jag och barnen hemma.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0