lusselängder

Igår passade jag på att baka medans Pontan var på dagis. Har ju fått tag på mammas hämliga recept. Nu delar hon med sig till barnen ;). Det märks att det är ett gammalt recept. Kolla in dunkarna. Fick byta från liten till jätte stor!

Bella satt snällt och kollade på.



Det blev en hel del. Gud vad goda dom blev :). Efter att jag bakat blev det en sväng till Frölunda torg och sen förbi på jobbet. Hade även en träff med Berit.
Berit är en person som varit i mitt liv sedan innan sommare. En väldigt viktig person för mig :).
På kvällen hämtade jag även mor och far som varit på Cinderellabåten.
Har haft ett par fullspäckade dagar och behöver lite slappar tid med barnen.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0