Ladies night.

Vilken kanonkväll! Den startade med dunder och brak i ett fullsatt skandinavum, kanske fanns en eller två platser över vad vet jag? Knökat var det iaf. Jag och Lea var givetvis där!


Brolle. Storfavoriten igår! Både jag och Lea ställde oss frågan: Varför är du ihop med en modebloggare? Han ska ju ha en bondebrud!

Det hände nåt vajsing med kameran igår. Jag fick inte till bilderna alls som ni kanske ser:

Lite naket blev det allt:


Vad fick då schowen för betyg: Den började riktigt bra, men mot slutet så tyvärr blev det för mycket känslor. Martin läste nåt brev om en tjej som blivit misshandlad, m.m. och jag tycker inte det passade in på något sätt. Man blev berörd men det hörde inte till detta forumet tycker jag personligen. Sen var det på tok för mycket Martin och alldeles för lite Frank! Dom hade gjort nåt med lets dance och frank och det var inte häller riktigt lyckat. Jag tror man kan göra det lite roligare med Frankan ;).
Så av CCCCC Får den: CCCC.

Nästa år har vi bestämt att vi ska sitta längst fram, så då måste vi vara ute i tid med biljetterna!

Efter schowen hamnade jag och Lea på Glow. Var där för ett par årsen med gubbens jobb och det enda jag kommer ihåg är att baren ligger i mitten och det är hyfsat dansgolv. Så jag frågade vakten vad det är för musik och hur dansgolvet var, eftersom jag inte riktigt kom ihåg. Han låvade guld och gröna skogar, men vad han glömde säga var är att det endast är 30 + där inne! Så jag och Lea var yngst. Vi hade ball ändå med tanterna.

Tror jag var hemma lite över 3 inatt. Klockan 06.00 står Pontus någon centimeter från huvudet och frågar: Sovit gott mamma? mmmm.

Vid 10 tiden var jag uppe ur soffan som jag fick ligga på inatt! Man ska inte sova i samma rum som bebisar när man druckit alckohol.Förstår inte varför jag inte la mig i gästsängen på övervåningen? aja, jag somnade lika gott endå ;). Började rensa i pontans rum. Och vad hittade jag bland hans leksaker? Visst inte bara jag som går och småäter. Tyckte dom tog slut fort:

Bella bus börjar bli riktigt rund och go nu ;)


Idag är det fars dag så grattis till alla er pappor där ute!

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0