Vikten.

Ställde mig på vågen innan jag hoppade in i duchen idag. 5kg+. Underbart! Känns skönt att man med glädje kan ligga fet på stranden i sommar :)
Idag blev det åby pizzan till lunch. Underbart gått!

Det vattnas i munnen bara man ser bilden *mums*.

Har tagit en paus ifrån jobbet nu. Håller på att skriva ett CV. Dax att söka nytt jobb.
När man väl sitter och skriver alla positiva saker om sig själv så tänker man: fan vad jag är bra!  Frågan är bara hur dom som ska läsa det fattar det som?
Jag har en del erfarenhet av att läsa cv och vet att dom kan uppfattas på många olika sätt:
1. den ska vi ha!
2. klapp på axen jag är bäst! 
3. jag är igentligen inte intresserad men skriver bara för att! 
4. och så har vi dom man inte riktigt kan sätta priken över i:t.
Men frågan är: Vad ser dom i mitt CV? Får vi som sagt snart veta!

Nu ska jag tillbaka till arbetet!
Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0