Stygnen

Idag tog Pontus bort sina stygn. Denna gången följde pappa med istället. Även idag fick dom hålla fast han. Han fick två leksaksbilar av doktorn för att hon tyckte så synd om han :). Sen fick han glass på hemvägen då han varit så duktig. Det slutar inte här. Nu ska han ha tejp i pannan som ska hålla ihop. Stakarn. Vi får göra bytet på kvällarna när han somnat.

Igår var jag på städmässa och där hittade jag något jag kan tänka mig Pontus skulle vilja ha.

Polerar golven samtidigt som sonen får leka lite :).  Högtrycken är givetvis med där bak. Saknas endast en vattensug.

på kvällen var jag och kollegan på skaldjurskryssning. Riktigt mumsigt. Har lärt mig gilla det mer och mer.

Cilla i baren.

Skål.


Imorse körde jag mor och far till landvetter. Nu är dom i Grekland och äter säkert en underbar sallad med fetaost! Snacka om att man är avis! Så klockan 05.15 började jag jobba imorse. Det var ju ingen idé att åka hem och lägga sig igen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0