kommunalan!

I varje familj bor det nog en och annan kommunalare. Här har vi våran:

Vi höll på att baka bullar i helgen då Pontus plötsligt försvann. Hitta honom på soffan sovandes hehe.
Han orkade inte baka mer så han gick och la sig.
Bullarna innan ugnen. *mums*

Dom blev kanon goda! Glömde ta bild efteråt bara.

Igår fick jag Pontus till att somna vid 19.00 och det är mitt mål idag med! Han är uppe alldeles för länge.

Hämtade Pontus från dagis idag. När jag öppnar dörren står alla barnen påklädda och ska gå ut och leka. Det står en vikarie där inne som jag inte träffat tidigare. Hon säger inte hej och presenterar sig inte! Så jag säger hej hej och hon mumlar hej tillbaka. När jag kommer hem och öppnar påsen som jag fick med från dagis ser jag att byxorna är blöta inuti? Då kommer frågan som säkert många föräldrar skulle ställa sig: Har han gått med blöjan för länge så han kissat i byxorna? Stackars Pontus:(.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0