Utbrott.

Igår fick Pontus sitt första riktiga utbrott inne i affären. Så det var bara till att bära ut en skrikande unge till bilen och åka! Som tur var såg en i personalen mig så hon släppte ut mig vid ingången så jag slapp springa runt i hela affären. Nu får inte han följa med än på ett tag!
Idag får jag själv paddla mig till affären. Jag fick ju inte köpt det jag skulle.
Ska köpa lite frön nu så jag kan börja plantera idag. Hoppas att det går lika bra utan växthuset.

Pontus har både igår och idag vaknat vid 06.00 och velat ha frukost. Underbart! Nästa helg är det gubbens tur att paddla sig upp för jag behöver sovmorgon.

Även idag skulle det bli underbart väder så jag väntar på att solen ska titta upp så vi kan ut på altanen och njuta!

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0