Tröttsamt!

Hela denna veckan har varit till och från. Fick hämta Pontus på dagis vid frukostiden på tisdagen. Fröknarna sa att han var dålig. Han låg iof och sov på soffan när jag kom. När vi sedan paddlar oss hemåt är han hur pigg som hälst. Äter och leker precis som vanligt! När vi lämnar han på onsdagen ringer fröknarna igen och säger att han är likadan igen?? dom lägger han och sen är allt bra igen. Sen på torsdagen när jag hämtar han sitter han i frökens knä och är ledsen. Vi åker hem och likadant som alla andra dagar märks inget på han. Så idag fick vi stanna hemma för att jag ska se hur han är under dagarna? Han har varit hur pigg som hälst. Till frukost åt han 2 smörgåsar och lite senare en portion gröt. Jag undrar om det hänt något på dagis som gör att han inte trivs??

Så nu ligger vi hemma och äter godis :)

Vad händer i helgen då? -jo jag har jouren så inte så mycket för våran del. Man får hålla sig på hemmafronten.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0