Lill lördag.

Är tillbaka på jobbet igen. Har varit det sen i måndags. Känns helt ok.

Låg och busade med Pontus igår. Så säger jag till han:
-Mammas Pontus.
Han kollar på mig och säger:
-Pappas Pontus.
och så höll vi på så ett tag. Tillslut säger han:
-Mamma och Pappas Pontus :)
Han är för go!

För övrigt är läget lugnt. Har fått en iphone som är kass!!! för det första får man inte med en instruktionsbok! för det andra: första dagen jag använder den så sätter jag den på ljudlöst då jag ska in på ett möte. När jag sen ska få igång ljudet igen funkar det inte?!!!! Tröttsamt. Jag provar med allt. Åkte tillbaka till teleenheten som fixar det åt mig. Bara det att när nästa samtal ringer så kommer det inget ljud igen? Jag provar göra det som teleenheten visade mig och inget funkar!!!!! Så den ska skickas tillbaka imorgon! Antagligen har jag fått ett måndagsexemplar eller så är telefonen kass!!

Nu ska jag äta kvällsmat med familjen :)

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0