Körslagen.

Är det någon som blir förvånad över att jag håller på Casper? Tror inte det. Han är hur skön som hälst!
Tycker dock att det inte var något av lagen som var jätte bra iår.

Igår fick jag gubben till att göra en blomsterlåda till mig. Så nu har han gjort den så stor att jag måste köpa x antal säckar med jord för att fylla upp den och plantera. Men den blev bra :). Jag satte tomater i en mindre låda till att börja med. Får flytta över dom när den riktiga sommaren kommer.

Nu sitter jag och Pontus och äter lite glass. Underbart gott!

Kommer om några veckor göra en stor förändring på bloggens sida. Känner att jag måste förnya mig. Har gått in på några andras bloggar och ser att dom kör samma stuk som mig. Inget jag gillar :(!!!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0