träff.

Idag har jag och Pontus tillbringat kvällen hemma hos syrran. Pontus tycker det är så himmla roligt att leka med sina kusiner. Han vägrade att åka hem, så Rasmus fick hoppa in i bilen för att Pontus skulle lugna sig. Hehehe.

Tog faktist med mig en flaska med alkoholfritt vitt vin. Så jag satt och smuttade på det menads syrran fick det lite goare och så bara tjötade vi. Riktigt trevligt. Hon hade bakat en saffransbulle som var riktigt god, så lite fika blev det allt :).


Idag läste jag sanningen om mig själv. Jag har gjort någon form av personanalys inför jobbet som jag sökt. Haha var ganska kul att läsa. Det värsta är att hon har uppfattat mig helt rätt. Så slänger hon sanningen i ansiktet på mig *asg*. Skön människa. Rak och ärlig. Sånt gillar vi ;).

Nu ska jag sova.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0