En händelserik dag.

Igår var jag på MVC och fick veta att bebisen nu är fixerad :). På vägen dit stannade jag för jag såg en olycka. En kille välte med gräsklipparen och fick den över sig. Tyvärr omkom han. Så en tyst minut för han....

När jag kom hem tog jag med familjen en sväng i skogen och plockade kantareller.

Pontus älskar att vara i skogen.

hopppppaaaaa.......

Efter skogsturen så sålde jag Pontus barnvagn. Så nu är vi på jakt efter en dubbelvagn. Måste provköra några innan jag bestämmer mig. Och Pontus måste provsitta :)

På kvällen åkte vi iväg och köpte en cykel till Pontus. Han blev överlycklig. Det första han sa imorse var cykel. Så han skulle inte äta eller byta blöjan, utan cykla på en gång.



Jag tror denna dagen kommer bli full av cykling med :)

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0