Vilding

Ja det är en lite vilding vi ha till gosse. Igår gick han in på sitt rum och tog av sig blöjan. Han slängde den faktist i bjölpåsen. Sen går han in på toaletten och i kommer jag och finner detta.

Det var bara till att ta ut han från badrummet och börja tömma. Det roliga är att han kommer tillbaka och säger kom mamma. Jag följer med in i hans rum och han pekar mot blöjpåsen. Jag ser inget men tror att han vill visa att där slängde jag blöjan. Men inte.. Pontus fortsätter att pekar och jag böjer mig ner och tar på golvet.. Han hann antagligen inte in på toan och kissade på golven. Stackarn. Tanken var ju fin. Men lite extra jobb för mamma :).

Idag har vi varit hos Mikael, Jessica och Emilia. Dom flyttade till hus i fredags så vi var där och kollade läget. Riktigt mysigt. Pontan och Emila har inte träffats på flera månader så det var kul att dom fick leka lite.

Imon ska jag och Pontus vara hemma. Hans förskola är stängd. Frågan är varför förskolar inte lägger sina planeringsdagar under vinter och sommarlov. Dom stänger ju ändå 4 veckor under sommaren.

Jag har nog världens bästa gubbe. Igår kom han hem med en helt ny elvisp till mig :)

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0