Veckan

Här har jag inte skrivit på ett tag. Satsar på kvalitetstid med min son. Man träffas ju inte så många timmar på veckodagarna så han somnar ganska så tidigt. Vad har då hänt dessa 4 dagar? Jo, Pontus har varit vild på dagis och hoppat i soffan, trillat ner på fel sida av den och slog i läppen. Det bara rann blod sa dagisfröken. Så han har haft världens största fläskläpp. Som tur är sitter alla tänderna kvar. Vi har även fått besök av Pontus farmor, Mats och Niklas. Dom var här igår en snabbis på fika. Jag har börjat jobba jour. Ända tills 23.30 på nätterna. Jag ska ha den hela helgen med :(. Så det kommer bli en lugn hemma helg.

Jag skulle behöva ett par filmer inför helgen men min kära syster är i thailand :(.. Det är hon som ligger inne med dom senaste filmerna. hon ger bra tips. Men jag får allt vänta tills hon kommer hem.

Nu ska jag och sonen kolla Boolibompa strax.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0