Sommar

Jag och Pontus ligger och kollar Let´s dance i soffan då jag plötsligt började snegla utåt med blicken. Jag låg och drömmde om sommaren. Vad skönt det är när man bara kan öppna altandörren och Pontus kan springa in och ut. Man behöver inte packa på sig en massa kläder och man sitter ute och äter våffler eller pankakor med grädde och sylt! Det är sommar! Eller åka ut och hälsa på mor och far när dom är ute och kampar. Bada i havet och ligga och bränna på någon klippa. Hoppas vi får en sommar med mycket sol och värme!

Det är ett nytt år och snart är jag hela 1 år äldre. Snacka om att tiden går fort. Pontus blir 3 iår, det är iof inte förren i november men endå.

Åter till let´s dance: hur kan Alexandra Pascalidou fortfarande vara kvar. Hon måste vara världens jobbigaste människa. Orka tycka om sig själv så mycket som hon gör. Hon vill synas och höras hela tiden och kräver mycket energi från andra. Hon påminner mycket om en annan människa från lindome. Som ni förstår tycker jag inte om henne heller! Jag håller på Anders Bagge eller brottaren.

Nu blir det lugn lördag med lite chips.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0