Solsidan

Både jag och Pontus sten deckade framför tv:n när vi kom hem. Sen vaknade vi vid 19 tiden igen och nu är vi hur pigga som helst. Jag gjorde lite kvällsmat. När vi väl sitter vid bordet så blir det knäpptyst. Gubben är ute och skottar snö. Så lägger Pontus en riktig brakare. Han kollar förvånat och säger: Fana. Och jag började skratta så tårarna rann.  Fana säger Pontus istället för Farmor.

Ja dagen började ju bra. Jag och arbetskamraten slog på stort med en saftig baguette från café skåne. När vi kommer tillbaka till kontoret sitter en bloggenläsare och säger något följande: det startade bra. Bantningen alltså. Shit. Jag blev påkommen redan första dagen! Inte bra. Kan ju svara till försvar att jag endast drack varma koppen till lunch ;).

Äntligen drar solsidan igång igen! Söndag 16 januari 2011 20:00 . Jag kommer sitta bänkad framför tv:n.


Imorgon ska nog jag och Pontus baka något tills Fana kommer på fredag. Sen blir det nog lite städning och pulkåkning.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0