LÄNGESEN.

Idag läste jag på fb att någon skulle göra semlor. Ååå vad sugen jag med blev på att göra det. Jag ska iof och handla idag så kanske blir att man gör några :). På nyårsafton var vi hemma med Malin,Daniel,Molly och Jocke. En lungn kväll med sällskapsspel och tre rätters middag. Riktigt mysigt. Både Pontus och Molly somnade efter 12 slaget.

Igår satt jag och Pontus och målade framför tv:n. Rätt som det är sprang han iväg som han brukar. Men denna gången var det ovanligt tyst. Ni vet när man får den där kännslan att nu är det bus pågång. Och det var det. Jag kommer in i köket och Pontus står framför skåpen och pekar på detta:

Tur att det gick bort.
Vi hade en riktigt mys dag igår. Kollade på tv och lekte. Sen åt vi Pizza. Tog endast 25 min för dom. Vi trodde att vi skulle få vänta i minst 1 timma.

Solen skiner idag så kanske en dag utomhus väntas? Vi får se.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0