Besök.

Idag har vi haft besök av både mormor, morfar, farmor, Mats och Niklas. Även fast vi haft gäster idag så bär jag en liten tår i mitt öga.

Han har gett upp efter 6 år tillsammans. Vi som gått igenom så mycket: Morotskaka, sockerkaka, kladdkaka, prinssestårter, smulkakor, pajer, kanelbullar, lussekatter, ja listan kan göras lång. Men det absolut sista var i morse när vi gjorde en marängtårta. Ja som ni förstår pratar jag om min älskade elvisp. Den har gjort sitt.


Så räkna inte med hembakat här på ett tag ;).

Idag har jag och Pontus varit ute och åkt lite pulka. stackarn han kommer ju ingen stans när det är så högt med snö.

Nu ska jag slappa framför tv:n för det väntas jobb imon.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0