Pontus nya säng.

Igår fick Pontus sin nya säng. Gubben har målat om den :). Han tycker jätte mycket om den och skulle direkt lägga sig och läsa i den. Men när väl vällingen skulle fram så ville han inte :(. Blev lite trångt när alla gosedjuren skulle vara med.

gossig.

Imorgon ska jag skicka Pontus till dagis. Vet ju inte vad det varit för fel på han? Han har inte gråtit något idag iaf..
Idag kommer nog mamma förbi en sväng. Hon ska hämta bilstolen då hon ska hämta Pontus på dagis imorgon.
Jag bakade morotskaka igår, men den blev ju inte som jag hade tänkt mig. Ett skit recept. Man kan ju inte har tur varje gång....
Så idag blir det ett säkert kort. Chokladmuffins. *mums*.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0