lösa rykten...

Ja som vanligt cirkulerar det en massa falska rykten. Jag har under en längre period varit lite orolig att mitt kära loge ska stänga för alltid. Detta hörde man mycket förra året. Men idag stötte jag på en positiv nyhet. Jag gick in på Lygnevi loges hemsida och fick läsa på första sidan: Tack för i sommar och välkommen tillbaka 15 maj 2011. Vilket eller vilka band det är som är först ut har jag inte en anning om, men jag antar att det kommer mer info när det börjar närma sig.

Imon är det ingen vanlig dag nej det är Cissi födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Skulle baka idag så jag kunde ta med till jobbet. Smeten blev kanon god, men tyvärr vet jag inte vad som hände med kaka? bränd och degig? Antar att det var för lite kärlek i den.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0