fredagen den 13.

Igår kom dagen som syrran kallar det:fredagen den 13 i familjen Herkules. Syrran trillade och slog i bakhuvudet och har antagligen fått en hjärnskakning, brosans hus började att brinna, och jag och gubben var på varbergssjukhus. Tack gode gud att det inte hände nåt med mor och far, som akut fick sitta barnvakt år Pontus. Tusen tack för hjälpen :).

Man kan säga att årets julklappar är redan planerad. Broddar till syrran och brandsläckare till brosan ;) hehe.

Doktorn sa till mig att inte lyfta, jag får inte göra någon form av hussysslor och jag få absolut inte jobba!. Vad ska jag göra då? Ligger i sängen och kollar på tv4 nyhetsmorgon. Det var ju tur att gubben var med så han hörde när läkaren sa det hehe han hade nog aldrig trott mig annars :)

Måste bara ge ett stort fång av rosor till varbergs personal som tar emot en med sånt varmt bemötande. Man känner sig speciell :).

Slut kommentar: En händelserik dag som trotts all motvind endå slutade hyfsat bra. Med tanke på vad som kunde ha hänt!

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0