Första snusen.

Igår på morgonen gick gubben ut för att elda. Jag sitter i vardagsrummet och kollar nyhetsmorgon när sonen kommer in och säger något jag inte alls begriper? Han tar sitt finger och pekar i munnen och upp på överläppen. Jag förstår fortfarande inte vad han menar? Tillslut sägger han kom mamma och tar med mig till sovrummet. I sängen och på golvet ligger det snus..... Var bara till att lägga nya lakan och börja dammsuga.

Igår (Hör och Häpna) var tillochmed gubben inne och kollade melodifestivalen. Pontus somnade 18.20. Han var nog extra trött då han inte sovit någon ordentlig middag. Så vi fick lite egentid. Inte ofta det sker längre.

Jag och Pontus var hemma hos syrran igår och hälsade på. Har ju inte sett dom sen innan dom åkte till thailand. Och Pontus har tjatat om att träffa Rasmus jätte länge.

Idag är det söndag och inga planer är satta än. Vi får se vart dagen för oss :)


Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0