En sjuk son.

Idag ligger jag hemma med Pontus. Gubben fick åka och hämta han på dagis igår. Han var tydligen gnällig. Detta märktes på kvällen. Han stog helt stilla och bara började gråta? Samma sak hände imorse. Vi satt och kollade på disney musses klubbhus och rätt som det är börjar han gråta. Det går inte att trösta han häller. Han höll på i säkert en kvart?

När Pontus har somnat ska jag baka morotskaka. Frysa in till födelsedagen. Ska nog även baka något annat men inte bestämmt mig än.

Igår hade jag gjort paj till middag. En ost/skina och en broccoli. Jag sätter mig och äter då Pontus kommer och ställer sig vid min tallrik. Han kollar på mig arg och så säger han ÄCKLIGT. Va? Nej så får man inte säga sa jag till han. Det finns inget äkligt. Vart får han allt ifrån. När han bara vräker ur sig sånna saker kan man ju inte hålla sig för skratt.

Förhoppningsvis är Pontus bättre tills på torsdag för då ska hans mormor hämta han från dagis för första gången :)

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0